Омогућава Blogger.
RSS

Puderi za lice by Tamara


Ćao devojke! Današnji post je nastavak prethodnog a to su puderi za lice. U prethodnom postu Branislava je pisala o svojim puderima. Ukoliko niste pročitale taj post, možete pročitati ovde. U ovom postu će Tamara predstaviti svoje pudere.

Prvi puder odnosno BB krema je Niveina krema, okej je za moje potrebe koristim je uglavnom kad idem u školu jer mi ne treba neki puder, dovoljna mi je ova krema da mi ublaži crvenilo od jutarnjeg čišćenja lica.


Butterfly puder nema neku pokrivnu moć, više je kao BB krema. Ne stoji dugo na licu, znaju da ostanu fleke tokom dana ako ostane duže na licu od par sati.


Biotenova CC krema hidrira kožu, daje joj prirodan izgled, ali ne znam da li je do mene ili kreme oči su me pekle.


Sledeći puder je Maybelline Affinitone ima srednju pokrivnu moć sa sitnim šljokicama u sebi. Odličan je za dnevnu varijantu i dugo stoji na licu.


 Sledeći puder je takođe marke Maybelline a to je Super Stay 24h ima narandžasti podton. Pokrivna moć mu je srednja, tokom dana stoji na licu zna da se skida ali ne pravi nikakve fleke.


Aurin Care ME! puder ima srednju pokrivnu moć ali je dosta težak, nekada zna da mi osuši lice ako dugo stoji.


Aurin Refresh ME! je lagan na licu, ima srednju pokrivnu moć, probala sam ga samo dva puta pa ne mogu ništa više da kažem o njemu.


I poslednji puder iz moje kolekcije je Maybelline Fit me. Ako mi je lice čisto izgleda kao da ima punu pokrivnu moć iako je srednja pokrivna moć. Ima mat finiš, lagan je na licu i može da izdrži čitav dan bez da se išta promeni. Iako je nekima napravio haos na licu, meni nije ništa, lice mi sasvim normalno reaguje na ovaj puder.



To bi bilo sve o mojim puderima. Da li vi koristite ove pudere? Kakvi su vaši utisci o njima? Pišite nam i dodajte nas za prijatelja na facebook-u. Ćaos :-*

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 коментара:

Unknown је рекао...

i ja sam u sve ovom nova, kao i vas dve, pa bi mi značilo ako biste me zapratile http://sve-sto-volim.blogspot.rs

Cari dve sestre је рекао...

Naravno :)

Cari dve sestre је рекао...

Hvala puno. <3
Naravno. :)

Ajla је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Selma's World је рекао...

Hi dear, I just found your blog. You're amazing. Follow for follow? I already follow you. <3

Постави коментар